DET ÄR UPP TILL MIG

Jag vaknar tidigt på min lediga dag och tar min tvätt och går som en zombie ner till tvättstugan. 
Som vanligt upptäcker jag att torktumlaren inte fungerar. Varför byter dom inte bara ut den om den jämt strular?!
Jag funderar fram och tillbaka om jag ska ringa och säga till eller helt enkelt låta bli. Dom kommer ju i alla fall inte kunna fixa det på min tid så jag kommer i alla fall inte hinna använda den och får istället hoppas att kläderna hinner torka i torkrummet innan bussen går till gymmet. 

Humöret är inte på topp idag. Jag har huvudvärk efter att ha sovit oroligt inatt. Det gråa trista vädret gör så energin inte är på topp och inte nog med det så ställde jag mig på vågen och blev lite besviken över resultatet. Det visar neråt men inte så mycket som jag hade hoppats. En känsla av hopplöshet sveper över mig och jag känner hur jag är desperat behov utav inspiration och motivation till att fortsätta. Jag börjar kika runt på bilder på nätet och finner den. Va lite citat kan motivera en. Underbart!

En dålig dag ska inte förstöra för mig. Är dagen dålig så är det bara upptill mig att göra den bättre och bättre ska den bli. 














 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0