ATT HITTA ENERGIN

Det är de gånger man absolut inte orkar träna men att man gör det ändå som får en att bli extra stolt. 
Nu på morgonen så ville jag ingenting annat än att ligga kvar i sängen och kika på teve tills det var dags att gå till jobbet men trots det så tog jag mig upp slängde på mig kläder och skor och begav mig ut i det gråa vädret. Blev inte mer än 2 km men det är inte för att jag inte hade velat gå längre för det ville jag verkligen, utan på grund av tidsbrist. Oavsett två kilometer är bättre än ingenting alls. 

Igår körde jag och Elin ett kvällspass på gymmet också. Det gick över förväntan. 
Vi körde på bra. Lite lugnare men effektivt. Jag föredrar att träna på morgonen helt klart men det är inte alla gånger det kommer funka så därför är det bra att jag nu kände att jag även orkar med kvällspass. 

Nu ska jag äta ett ägg sen blir det jobb 9-21 som vanligt. 
Hoppas alla får en trevlig fredag! 

Chao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0