VÄNNER SOM FÖRSVINNER

Jag känner mig så otroligt jävla ensam. Hela tiden..
Känns som att flera vänner som jag stått nära bara har börjat försvinna, att det typ bara är jag som ska höra av mig, jag som ska ringa, jag som ska fråga när vi ska ses osv.. 
Ingen somhelst jävla ansträngning från deras sida. 
Inte alla är så, finns undantag, men faktiskt väldigt många. 
Snart känner jag fuck it, jag behöver er inte ens!
Orka springa efter människor som i alla fall inte verkar bry sig ett dugg. 
Orkar inte med människor som påstår att dom alltid kommer finnas där, när dom egentligen aldrig gör det!
Men så är det väl med vissa. Man får nya vänner så man glömmer helt bort sina gamla. 
Tack för det.  

Imorgon ska jag på arbetsintervju i alla fall. 
Då är det bara att försöka att lägga allt skit vid sidan och fokusera på det. 
Jag hoppas verkligen på att detta jobb är något för mig och att jag i sådana fall får det. 

Nu ska jag fortsätta leta efter mitt pass. 

Tja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0