TRADERA

Godmorgon! 
Min lägenhet ser verkligen ut som Bosnien under kriget, eller nä värre faktiskt. 
Dessutom så har jag av någon anledning lyckats ha ut sådana där vita saker med vassa stift på som gör att man kan sätta upp tavlor på betongväggar. Ingen aning vad dom heter, men hursomhelst så påminner dom om minor. Dom ligger där, jag har ingen aning om vart och hittills har jag lyckats kliva på en. Det lär bli fler.. 
Min lägenhet är med andra ord en krigszon just nu, men så kan det vara. 
Anledningen är att jag hör och häpna går igenom mina älskade kläder och väljer vad jag verkligen vill ha kvar och vad som hamnar på... dadadadaaa... Wait for it... TRADERA! 
Jag Isabelle Jansson har beslutat mig att göra mig av med en jäkla massa kläder som jag har i garderoben. Det mesta är helt oanvänt. 
Jag har insett att ha en jäkla massa saker är ingenting jag vill fylla mitt liv med. Jag vill enbart ha saker som verkligen betyder något för mig. Oanvända kläder som bara ligger är faktiskt ingenting som betyder något speciellt för mig. Min familj och han jag hoppades på skulle bli min man förevigt är det som betyder något för mig. 
Så... Nu ska massor av kläder ut på auktion, men jäklar vad det är ett jobb bara det. Lista ut vad man ska ta i frakt, bilder ska tas, annonser ska ut. Men samtidigt är det rätt kul! (: 


Nu står bilen utanför och väntar på mig. 
Blir en sväng till Ulva nu sedan till Uppsala.
Ha en supertrevlig söndag allesammans. (: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0