JAG HADE HOPPATS ATT DET VAR DU

Mitt hjärta slog dubbelt när jag trodde du hade lämnat en kommentar här på min blogg. 
Men det var inte du och besvikelsen var ett faktum! :(
Jag saknar dig så hela kroppen värker. Jag älskar dig och kommer aldrig att sluta älska dig. 

Denna onsdag har bestått av en jäkla massa sortering. Har lagt ut en massa fler annonser på tradera.
Sen så har jag tvättat. Jag trodde jag hade tvättstugan idag men den hade jag bokat igår. Men jag hann tvätta någon maskin i alla fall och så bokade jag om den tills imöra så då jäklar ska det tvättas! :P
Nyss kikat klart på River Monsters och nu börjar jag fundera på om jag ska krypa ner i sängen och drömma mig bort. 

Först en ipren för jag har en vidrig mensvärk! :(
Godnatt på er. 
Chao! 




Kommentarer
Postat av: Tessie

Sv; Ja, det var minst sagt obehagligt!

2013-09-07 @ 14:41:47
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0