FÖR MYCKET SÖMN

Jag sov nå galet mycket igår. 
Först vaknade jag till runt 6 på morgonen, var vaken till typ 10 innan jag somnade om och sov till 17 på eftermiddagen. Då gick jag iväg och röstade i kyrkovalet. 
Var vaken ett tag, kikade på film och så innan jag somnade runt kanske 22 och sov tills mamma ringde och väckte mig kl 8 imorse. Då var jag bra snurrig i huvudet kan jag lova. 
När jag kom ut så regnade det och löven fall, jag tänkte "shit hur länge har jag sovit egentligen?!, det har ju hunnit bli höst!!" haha. 
Mami körde in mig till mitt läkarbesök, sen tog vi en lunch på IKEA och roligare än så har jag inte haft idag. 
Jag är fortfarande helt snurrig efter all sömn haha, det är långt ifrån bra att sova för mycket. 

Egentligen borde jag ta mig en promenad då det är mitt favoritväder ute nu. REGN!! (: 
Men jag väntar på ett samtal om jobbet jag sökt så vill gärna vara inne när dom ringer. 

Hm, undra om jag ska laga mat kanske? 
Korvstroganoff med ris skulle ju typ vara hur fantastiskt somhelst! ;p

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0