BYTA BANK

Woohoo!
Idag fick jag mitt paket från SEB.
Paketet innehöll ett brev som hälsade mig välkommen, min internetdosa, och en nyckelring som man kan sätta internetdosan i, perfekt, haha! Gratis prylar får mig alltid på fall.

Jag vet inte varför jag är så uppe i det blå av att byta bank men det är något speciellt med det. 
Det känns ansvarsfullt, som ett nytt steg i livet. 
Så fort pengarna börjar rulla in så ska jag börja spara, skaffa fonder och allt sådant "vuxet" som jag aldrig direkt har lagt ner någon energi på. 

Nu ska jag klä på mig, bege mig ut i höstvädret och ta en promenad till köpis för att hämta ut någon kod från SEB så jag kommer igång! (: 

Önskar er alla en trevlig dag! 



 



Kommentarer
Postat av: Dzenita, SEB Kundservice

Välkommen till SEB!
Vad kul att du har valt oss som bank:) Om det är så att du skulle ha frågor eller vill komma igång och behöver veta hur är du välkommen att kontakta vår Telefonbank på 0771-365 365, vi har öppet alla dagar om året 24/7!

//Dzenita
SEB Kundservice

2013-09-26 @ 15:10:36
URL: http://www.seb.se/socialamedier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0