ARBETSINTERVJU

Igår runt 21-tiden ringde min mobil. Jag har en app på mobilen som visade att det var en människa från Hudiksvall som ringde. Jag hann inte på de två första gångerna och jag började undra, vem är det från Hudiksvall som kan ringa mig och som dessutom verkar så angelägen att få tag på mig? Skulle det vara Tessie som ringde så skulle ju hon ringa från sin egen mobil men sen så slog det mig att jag har ju sökt jobb däruppe. Innan jag hann ringa upp så ringde det igen och jag svarade och mycket riktigt så var det om en jobbansökan jag har lämnat. Kvinnan jag pratade med var väldigt trevlig och det kändes mycket bra så på söndag ska jag komma dit på arbetsintervju och jag har ett starkt lyckorus i kroppen blandad med en rejäl dos utav nervositet. 

Nu hoppas jag att allting kommer stämma och att jag får jobbet, men en sak i taget. 
Just nu är jag oavsett så otroligt glad över att bli kallad till intervju! (: 

Så håll tummarna hårt för mig på söndag! (: 
Nu ska jag kika på tåg, 
trevlig måndag på er allesammans! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0