UPPSALA

Jag tänkte klottra ner några snabba rader innan jag ska mysa ner i soffan framför en film. 

Mitt andra dygnspass gick väldigt bra. Jag känner mig mer och mer säker i det jag gör vilket känns toppen! 
Jag trivs verkligen och jag hoppas att jag är lika omtyckt som han/dom är för mig. 
Imorgon har jag mitt tredje dygnspass och jag hoppas på att det går minst lika bra, gärna bättre. Jag vill utvecklas hela tiden och jag vill ta del av så mycket kunskap som det bara går. 

Idag klev jag upp redan klockan fem och kl sex kom mamma och hämtade upp mig. 
Vi påbörjade en bilresa ner till Uppsala, som började skakigt, bokstavligen. 
Det var halt på vägen och helt plötsligt började hela bilen typ skaka och vaja mot sidorna. Men det gick bra. 
I Uppsala har jag haft en super trevlig dag med mamsen! Loppis så klart, blev dock inga direkt fynd. Bara ett par skor som mamma total vägrade att jag skulle köpa, men som Marcus ville ha så köpte dem åt honom för 10:-. Dom skorna gav oss många skratt på hemresan vill jag lova. 
Innan hemgång var vi in på IKEA som är minst sagt ENORMT i jämförelse med Valbos lilla. Där åt vi, och köpte hem en jäkla massa doftljus då dom var bra mycket billigare där än här. 
Köpte även hem lite smått och gott i bistron. Bland annat viltkorv och godis! ;) 

Så nu ska jag mysa framför en film och äta lite gotta! (:
Imorgon blir det att ta sovmorgon, sen upp och städa innan det bär av mot Hudik igen för jobb. 

Hoppas ni alla har en trevlig helg! (: 
Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0