TRÖTTHET

Jag tycker om hösten. Alla färger, dofter, skogspromenader, levande ljus, varma drycker och alla mysiga stunder. 
Men.. Jag blir så himla trött! Jag är trött typ hela tiden, oavsett hur mycket jag än sover så är jag så otroligt trött! 
Klockan har inte ens hunnit slå två och jag känner att jag skulle göra allt för att krypa ner under täcket, kika på en bunt med filmer och serier och bara vara, men det finns det ingen tid för. 

Idag jobbar jag mitt fjärde dygnspass, det sista som jag just nu har schema på. 
Jag kommer komma hem väldigt sent imorgon och på fredag ska jag upp väldigt tidigt för att ha min första introduktionsdag på mitt andra jobb i Åshammar. Jag börjar inte förrän kl nio då men bussarna går så sällan så jag måste ta den som gör att jag är i Åshammar redan kl 07:40 och vad finns det att göra i Åshammar vid den tiden?! Absolut ingenting! 

Idag skrev jag i alla fall kontrakt på lägenheten, och med lite tur hinner jag få nycklar till den innan fredagen så jag kan flytta denna helg.Tjejen som har bott där har sagt att det är lugnt att jag tar nycklarna tidigare så jag hoppas det blir så också. 

Nu ska jag i alla fall kika klart på The Mentalist och sedan packa ihop lite innan jag ska gå mot bussen. 
Chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0