TACKSAM FÖR DE MÄNNISKOR SOM HJÄLPER

Idag fick jag ett samtal angående att komma på arbetsintervju till ett arbete som personlig assistent som jag sökte för ett tag sedan. Men eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer jobba så kunde jag inte ge ett rakt svar om varken när jag kunde komma på intervju eller hur jag skulle kunna jobba. 
Sökte detta jobb när det var meningen att jag skulle bo i Åshammar, då jobbet är där. Något som kan bli en aning mer krångligt att ta sig till snabbt då eftersom det inte går några direktbussar till Åshammar, i alla fall inte ofta och körkortet har jag ju ännu inte. 
Men jag skulle i alla fall återkomma när jag visste lite mer hur jag skulle jobba och när det skulle passa för mig med en intervju. 
Oavsett så tycker jag att det är så himla kul att få respons på mina ansökningar. (: 

En till positiv sak har hänt under dagen som gjorde att jag kunde andas en aning lättare. 
Tacksam är bara förnamnet för vad jag känner för det! ♥



Nu blir det lite The Big Bang Theory sen ett försök till att sova. 
Imöra är det en jäkla massa fix här hemma kan jag lova, och jag tror även jag har tvättstugan bokad. 
Samt ett besök på gymmet på morgonen är ett måste!

Godnatt på er, 
btw... Stiftelsens nya låt går på repeat här hemma, jag kan bara inte sluta lyssna på den. Me löööööve! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0