STRESS

Denna dag kan nog bli en av de värsta i mitt liv. 
Jag har fått drygt tre timmars sömn, sitter nu och ska käka knäckebröd utan nånting på och vita bönor i tomatsås då det var typ det som fanns här hemma. 
Om drygt 30 minuter går min buss in till stan där min buss vidare till Kungsgården går ifrån och väl framme i Kungsgården ska jag stå och huttra i drygt tjugo minuter innan jag ska ta en fem minuters lång resa till Åshammar. Då är det ändå 1 h och 20 min kvar tills jag börjar.
Slutar klockan 15, troligen och förhoppningsvis hämtar min far upp mig då. Jag måste då förbi IKEA och köpa några till flyttkartonger då jag var alldeles för optimistisk när jag trodde att jag skulle klara mig på de jag har. 
Sen hem och packa, packa och åter packa! Runt 17-tiden kommer Marcus och då ska resten av lägenheten tömmas och jag får kallsvettningar av bara tanken hur slitsamt det kommer att bli. 
Sen om jag hinner, vilket jag antagligen inte gör så ska jag flyttstäda men det skjuts nog upp tills tidigt imorgon bitti. Imorgon måste jag även tapetsera klart sovrummet, så måste fixa tapetklister och sen så ska jag hinna få in nycklarna. Jag kommer vara helt förstörd innan detta är över. 
Men i helgen då jäklar ska jag sova ut och enbart fokusera på att få det snyggt i lägenheten! 


Nu måste jag verkligen röra på mig, missar jag bussen så skulle jag gå under! 
Önska mig lycka till idag på min andra introduktionsdag.
Chao! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0