SKRÄMMANDE?

Haunted Halloween var inte ett dugg läskigt enligt mig. 
Jag blev lite rädd vid ett tillfälle och det var när en gren nuddade mitt ben så det kändes som någon greppade tag i benet. Detta var inte ens av mening så anser inte att det räknas. 
Men det var mysigt i alla fall. En rolig och spännande grej och är man lättskrämd så får man nog garanterat upp pulsen en aning! ;)

När jag kom hem så var det så livat både uppe och vid sidorna. Grannar som höll på att flytta möbler och andra som höll på att dunka i väggarna så jag blev orolig att min spegel skulle flyga i golv. Jag förstår inte vad det är för dårhus! :S Men jag höjde teven bara så jag slapp höra.
Om drygt 18 dagar flyttar jag. Det känns både jobbigt och bra. 
Ska bli gött att slippa massa stönande, dunkande, nyfikenhet genom att bo på bottenvåningen och allting sånt.
Men känns tråkigt på många sätt och vis också.

Men ah, dags för ett nytt kapitel i livet.
Denna dag har jag ingen aning hur jag ska spendera. 
Hoppas på en grej men det kommer nog inte bli av! :/ 

Hoppas alla får en fortsatt trevlig helg i alla fall! (: 

Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0