SISTA PASSET

Då sitter jag på station här i Hudiksvall omgiven av alkoholister i väntan på tåget hem. 
Mitt fjärde dygnspass är nu avklarat och jag vet nu varken när eller om jag får jobba något mer. 
Jag tycker det gått väldigt bra, det tycker även min brukare men ändå har jag en känsla som är svår att skaka av. Jag får helt enkelt vänta och se vad dom säger, om jag är välkommen tillbaka eller inte. 
 
Jag har ju ett till arbete iallafall som jag börjar på imorgon och jag håller mig uppdaterad på arbetsfronten om något intressant skulle dyka upp. 
 
Nycklarna är iallafall uthämtade så det blir att börja flytta in saker lite smått redan imorgon.
 
Snart så kommer tåget, ska bli gött att komma hem må jag säga. Undra om jag hinner kika lite på teve innan jag slocknar när jag kommer hem.  Upp till bevis.
 
Med det sagt så avslutar jag detta inlägg!  ;)
chao! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0