PERFEKT DAG

Jag tänkte skriva några snabba rader innan jag somnar. 
Idag var som sagt min första introduktionsdag på mitt nya jobb och jag måste säga att det var hur kul som helst. 
Jag har aldrig haft en sådan mysig arbetsdag någonsin tidigare måste jag faktiskt säga. 
Utan att lämna för många detaljer så sammanfattar jag allt med att dagen har gått mycket bra, helt klart över förväntan. 

När jag kom tillbaka till Gävle så var klockan 17 och jag möttes av en mysig filur och vi tog en promenad i höstvädret tillsammans innan jag fick skjuts hem! (: 

Nu är jag hur trött som helst, det är iskallt ute så jag har beställt hem mat och jag är verkligen vrålhungrig och hoppas att den kommer NUUUUUUU. 
Levande ljus är tända och doften av kanel sprider sig i lägenheten. Jag mår smått dåligt när jag inser att det älskade ljuset snart har brunnit färdigt. Jag hoppas verkligen att jag hittar ett likadant för jäklar vad den doftar gott! 

Med det sagt så tackar jag för mig idag! (; 
Chao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0