PENDLANDET

Jag fick jobbet igår. Så nu har jag två jobb, varav inget ligger i närheten där jag bor eller kommer att bo. Haha. 
Det känns lite som själva pendlandet kommer nöta sönder mig, därför är det så otroligt viktigt att jag ska börja satsa på att ta körkortet så fort som möjligt så att jag slipper vänta in bussar och tåg varje gång. 
Även om jag helt klart hellre åker tåg än bil så kan det vara skönt att ha möjligheten att kunna ta bilen också. 
Nu gäller det bara att få veta hur jag ska jobba i Hudik nästa månad så jag kan lägga upp med pass för jobbet i Åshammar. 

Alldeles strax så ska jag påbörja min resa till Hudiksvall för mitt andra dygnspass. 
Jag hoppas att det går bra, gärna bättre än det förra nu när jag vet lite mer hur rutinerna ser ut. 
Jag är så djävulskt trött idag utan att riktigt veta varför. Så jag måste förbi affären och köpa en energidryck innan jag hoppar på bussen. 

Så ah, önska mig lycka till idag då! (:
Chao!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Grattis :)

Svar: Tack! :)
Bellaaa

2013-10-17 @ 23:28:11
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0