JOBB

Igår hade jag min tredje och sista introduktionsdag och idag fick jag veta hur jag kommer jobba denna månad. 
Så på söndag bär det av upp till Hudiksvall igen för mitt allra första pass som jag kör helt solo. 
Det känns en aning pirrigt och nervöst men samtidigt så spännande och roligt, jag längtar! (: 

Jag passade även på att ringa tillbaka till Alma Assistans, företaget som kontaktade mig angående intervju, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. 
Jag var rätt säker på att jag gjort bort mig med allt strul när jag inte visste något alls eller att tjänsten redan blivit tillsatt nu när intervjuerna varit men tydligen inte då de fortfarande var väldigt intresserade att jag skulle komma på intervju. Så nästa vecka skulle hon återkomma om en tid som passade. 

Det skulle kännas roligt och bra att få ett till arbete eftersom jag kommer jobba dygnspass. När man jobbar dygn så är en heltidstjänst (något jag nog inte ens kommer att ha) endast sju pass i månaden och jag känner att jag verkligen vill jobba mycket nu efter att ha gått flera månader utan sysselsättning. 
Så jag kommer fortsätta kika efter fler jobb, och om något intressant dyker upp så blir det nog att skicka in en ansökan, fler jobb är alltid bra att ha om man känner att man orkar och klarar med det. (:

Förutom samtal angående jobb så har det inte hänt så mycket idag. 
Jag tog en sovmorgon och sov ända till tio vilket är ovanligt för mig men helt klart behövligt. 
Sedan har jag haft tvättstugan sen kl 11.30 och jag hämtade mina kläder alldeles nyligen. 
Resten av dagen vet jag inte alls hur jag ska spendera förutom att jag ska ta tag i mitt berg av disk. 
Sen så ska jag nog ta mig en promenad mot kvällen så jag kommer ut litegrann, hade dock varit trevligt att ha någon att promenera med men antingen har folk flyttat eller blivit skumma. :(

Men jaja, 
nu ska jag hitta på något annat än att sitta här och skriva strunt! :p

Chao! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0