JO MEN VISST

Jag har precis kommit hem. Jag är hur trött som helst och hungrig men första introduktionsdagen har gått så jäkla bra och allt känns så bra! 
Schemat kommer göras om så det anpassas lite mer efter mig, vilket inte bara är väldigt bra för mig utan också nå galet omtänksamt och det är inga tvivel alls om att jag är omtyckt. :) 

Nu inväntar jag att GDG pizzeria ska leverera min middag. 
Jag skulle egentligen sluta med det men vafan, är man uppe i en flytt, varken har tid eller något hemma att tillaga och stortsett alla köksprylar nedpackade så är alternativen få. 
Så jag tänker njuta som bara tusan av min pizza! (: 



Så ah, mat i magen sen packa och sen blir det första flyttlasset. 
Tanken slog mig dessutom att jag har energidrycker hemma! :D Liiiiivet! ^^ 

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0