IMORGON GÄLLER DET

Idag har det varit en bra dag. 
Jag var iväg till Forsbacka och promenerade i skogen i jakt efter svamp och jösses va kantareller vi hittade! 
Inte direkt för att jag äter det men det är alltid roligt att plocka, skogspromenader är bra för själen, helt klart.

Efter det så kom jag hem en snabbis, duschade och så innan jag begav mig iväg till nästa äventyr i Bomhus där jag blev bjuden på en helt otroligt god köttgryta med ris. 


Strax ska jag väl försöka sova för imöra är det min första introduktionsdag! (: 
Jag börjar kl 9 men eftersom det är i Hudiksvall så går min buss till station redan kl 05.23 härirån och mitt tåg till Hudiksvall kl 06:13. 
Jag kommer befinna mig i Hudik redan kl 07:38 så jag vet inte alls vad jag ska göra under tiden men det får väl bli en morgonpromenad i höstkylan. 

Lite nervös är jag måste jag erkänna men mest tycker jag att det ska bli otroligt spännande med ett nytt arbete. 
Jag är grymt nyfiken på hur dagarna kommer se ut och jag längtar tills imorgon. (:

Nu blir det något gammalt avsnitt av Modern Family innan det är dags för en träff med John Blund. 
Natti natti gott folk, och håll tummarna för mig imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0