FYND

Jag har haft en sådan toppen dag med mamma idag i Uppsala. 
Vi åkte imorse och stannade först till i Ulva en sväng innan vi åkte vidare till Fyrispark för loppis. 
Trots att jag inte ska handla något mer nu inför flytten så kunde jag inte låta bli när det var sådana fynd. 
Jag köpte tre böcker för 5:- styck. Böcker kan man aldrig få för många utav och det är så perfekt att ha med sig en pocket i väskan, allra helst nu i höstvädret och alla tågresor som jag kommer ta till jobbet. 
En lila skål som är så otroligt fin här hemma för 10:- 
En massa smycken, vissa för 5:- styck och några för 5:- för två stycken. 
En korg som är perfekt nu för mina skogspromenader i jakt efter svamp. 
En söt liten pumpa till Halloween som jag faktiskt fick gratis av "grannarna" vid bordet bredvid. 
En söt rosa bakform för 5:-. Egentligen var det kanske lite onödigt, men den hade prislapp och allt kvar och en femma är ju ingenting. 

Men det bästa fynd jag gjorde var en otroligt fin ask i form utav ett hjärta! 
Alltså jag blev helt såld i den, och jag fick den för 20:- !! 
Den är helt underbart fin! 

Så jag är nöjd, riktigt nöjd med mina fynd jag lyckades få tag på idag! (: 
I löööööööööööve loppis! ♥








 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0