FULL RULLE

Igår började jag dagen med ett besök på gymmet vid sju tiden.
Vid tolv satt jag på tåget på väg till Hudiksvall för min andra introduktionsdag och av någon anledning så var jag mer nervös denna gång än första gången jag var dit. Men så fort jag klev innanför dörren så försvann nervositeten. 
Jag trivs så himla bra, och jag längtar tills på onsdag då jag ska ha min tredje och sista introduktionsdag. Efter det så flyger jag solo! ;)

Igår när jag kom hem så hade klockan hunnit bli 22 och jäklar va trött jag var!
Jag la mig i soffan, satte igång teven och somnade. Med kläderna på och allting och sov som en stock tills kl 8 imorse. Helt galet.

Idag har det också varit full fart.
Jag följde med mamma på loppis i Skutskär där vi stod i det helt otroligt iskalla vädret!
Det blåste nå djävulskt och jag kan inte minnas när jag frös så mycket senast.
Där blev vi inte i så många timmar så efter det så trotsade vi regnet, jag gillar ju dock regn så ah, och åkte ut i skogen och plockade en massa svamp! (:
Vi var ute och promenerade i några timmar, blev alldeles dyblöta och tog sedan en sväng in till Sandviken och handlade på Ica Maxi.

När jag kom hem så började jag diska, städa, slängde ihop en deg som nu står på jäsning och som ska bli bröd till morgondagen. Jag har städat nå otroligt myckt och snabbt (!) vilket har gjort mig helt slut. Men nu har jag fått bort det värsta och det är nu riktigt mysigt att sitta här i mitt vardagsrum där min stora lykta står på golvet med ett levande ljus i, och min andra lykta också lyser! (:
Jag har nyligen fått i mig mat, vilket blev dagens först måltid för mig.

Nu ska jag kika på någon film och käka lördagsgodis! 
Imorgon ska jag upp tidigt för en tripp ner till Uppsala! (:

Men ah, där har ni lite update från mig, har nämligen fått lite klagomål från olika håll att jag inte uppdaterar tillräckligt här i bloggen om vad som händer! :b 

Jag hoppas ni alla får en toppenkväll! 
Chao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0