FÖRSTA DAGEN

Godmorgon!

Här sitter jag och dricker min kopp te i ett försök att bli varm. Det behövs märker jag när jag kikar ut genom fönstret och ser hur det ligger en yta av frost på bilar och på gräset och visar det faktum att det är väldigt kallt ute. 

Disneychannel går i bakgrunden medans jag sitter här och skriver några rader och försöker komma på vad det är jag ska packa ner och ha med mig. Mobilen, plånboken, hörlurar och en bok är det viktigaste i alla fall. 

Oj, ser nu vad klockan är, bussen går snart så nu måste jag nog skynda mig.
Önska mig lycka till idag, och håll tummarna att mitt busskort har hunnit blivit påladdad efter att världens snällaste kille hjälpte mig med ett länsbusskort igår så jag kan ta mig till jobbet, guld värt! ♥ 

ha en bra dag gott folk!
Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0