EN BRA FÖRSTA DAG

Mitt första arbetspass i söndags gick över förväntan. 
Jag var så nervös att jag skulle göra minst hundra misstag och fel men så blev det inte. 
Visst, jag var väldigt nervös och osäker i mycket men det gick i alla fall relativt bra. 
Jag överlevde och det gjorde även min brukare! ;p
Tiden bara rusade förbi och när kl slog 18 på måndagen så hade jag svårt att förstå att jag redan hade jobbat i 24 h. Jag trivs väldigt bra och jag längtar efter mitt nästa pass som är nu på torsdag. 
Jag hoppas då att jag är lite mindre osäker och att allt flyter på lite bättre, nu när jag vet lite mer vad jag ska göra.

Idag har jag ringt massor med samtal, viktiga sådana. 
Jag har kikat på säsongens första avsnitt av The Walking Dead. Säsong fyra verkar kunna bli riktigt bra! 
Sen så har jag varit in till stan och fixat lite och jag har nyligen kommit hem igen. 

Imorgon ska jag på arbetsintervju i Åshammar angående ett till assistentjobb. 
Sen efter intervjun så ska jag hämta lilla Algot från dagis! (: Blir att stanna där i någon timma innan jag ska iväg på lägenhetsvisning mot kvällen. Ska bli spännande. 


Nu ska jag försöka sova så jag är på topp imöra. 
Godnatt på er allesammans, chao! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0