TIDIG MORGON

När mitt alarm ringde imorse så ville jag inget annat än att stänga av det och somna om. Men mot alla odds så tog jag mig upp och just nu sitter jag och käkar frukost och ska snart gå iväg till bussen. Jag skulle inte ha några problem att kliva upp vid den här tiden om det var så att jag började klockan sju eller så men jag börjar klockan 09:00 och jag kommer till jobbet redan 07:40! Tanken att vara på sitt arbete 1 h och 20 minuter utan lön är inte det mest lockande även om jag trivs som fisken i vattnet. 
Det lutar åt att jag slipper jobba imorgon i alla fall vilket är tråkigt på ett sätt då jag trivs och skulle behöva timmarna men samtidigt skönt så jag hinner fixa med lite saker. Jag måste bland annat kontakta en optiker för att få göra ett syntest till körkortstillståndet för nu jäklar är det dags för mig att ta körkortet! 

Halsen min värker som en galning. Jag dricker litervis med te och knaprar halstabletter som det vore godis. 
Jag håller tummarna hårt att det inte bryter ut förrän i helgen då jag har tid att vara sjuk. 

Nu måste jag göra mig ordning och röra mig till bussen. 
Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0