KALAS

Några snabba rader.. 
Jag har haft en trevlig helg. Igår kom familjen hit på fika och min systerson Josef stannade kvar och sov över. Vi kikade på flera skräckfilmer, käkade pizza och hade det allmänt trevligt. 
Till frukost idag käkade vi tårta som blev kvar från gårdagen och kakor och har kikat på massa filmer även under denna dag. Vi har bara gjort avbrott för att gå ut och gå med älskade Gottfrid. 

Imorgon var det meningen att jag skulle vara ledig men min kollega blev sjuk så nu blir det att jobba fyra lång dagar i rad. Jag hoppas jag kommer palla det då jag känner att jag börjar bli sjuk. ;/
Men jag är i alla fall riktigt glad att åka iväg för att jobba 12 h istället för fyra då pendlingsresan tar sådan jäkla tid. 

Nu blir det att kika på Johan Falk och sen ta en kvällspromenad med Gottegos. 
Hoppas ni alla har haft en bra helg. 
Chao! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0