WORKOUT?

Godmorgon Sverige!
Jag har svår beslutångest om jag ska gå till gymmet idag eller inte. 
Känns som kroppen skulle behöva lite vila så funderar istället på att ta en morgonpromenad i spåret och lite träning här hemma, men jag kan inte rikigt bestämma mig. 
Jag har noll motivation att ta mig till gymmet och vanligtvis har jag lärt mig att tvinga mig iväg då men idag känns det nästan bäst att låta bli. Bara promenera och köra appar istället, vila upp sig ochköra på hårt imorgon. 
Vädret är fint så kanske man lyckas få med sig en av grannarna ut för att lira lite basket också. 

Nä nu har jag bestämt mig efter en disskusion med mig själv. Vilodag från gymmet får det bli. 
Tar en morgonpromenad istället om en liten stund och vid kl 13 skulle eventuellt Marcus titta förbi och då kanske han och jag, om nu bråk går att undvikas, kan ta en stavgång också. Det var länge sen nu. 


Hoppas ni alla får en trevlig torsdag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0