TRÄNING ÄR BÄSTA SÄTT ATT BÖRJA DAGEN

Godmorgon!

Idag började jag dagen på ett ungefär lika sätt som jag gjorde igår, med ett besök på gymmet. 
Egentligen var jag totalt omotiverad att ta mig dit idag men gjorde det i alla fall och glad är jag för det. 

Nu väntar jag på att Petrus ska vakna. 
Vi har tvättstugan idag kl 11.30 och kan verkligen säga att det behövs. Förutom det så ska jag städa här hemma, hur mycket kan två personer stöka ner egentligen?! :p
Förutom det så har jag inga planer, har fortfarande inte invigt min nya lila basketboll, så om Petrus känner för det och vädret tillåter så kanske vi beger oss ut och spelar lite basket. 


Nu ska jag väcka honom. 
Hoppas ni alla får en trevlig söndag! (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0