SKÖNHET LIGGER I BETRAKTARENS ÖGON

Jag kan inte förstå att det redan har gått flera dagar sedan jag bloggade ;o
Nåväl.. Update. 

Jag har fortfarande ont i knäet, dock så är det mycket lindrigare nu jämnfört med vad det har varit. 
Tyvärr har jag dock dessutom blivit sjuk! :( Har ont i halsen, känner mig smått febrig och har något som känns som ett lock i öronen. 
Även om det känns riktigt trist att vara sjuk så är jag glad att det skedde samtidigt som knäet så att när jag väl är frisk och knäet känns bra (vilket jag hoppas blir snart) så kan jag sätta igång och träna igen!!
Längtar ju nå galet mycket tills dess. 

I förrgår var Milo här, jag tror inte vi träffats på ungefär ett år så det var riktigt trevligt. 
Hon är på väg hit nu också, och vi ska ta oss ut någonstans med Gottfrid och bara softa i det underbara vädret. (:

Häromdagen var jag, Gottfrid och Niklas ute i spåret och promenerade. 
Det var fullt med maskrosor överallt och även om det är ogräs så var det otroligt vackert. 
Nu har jag ju ingen superkamera utan en mobilkamera och dessutom är jag inte direkt så intresserad av att ta bilder för jag har noll tålamod att lära mig allt och sånt. 
Men i alla fall så tog jag några bilder med mobilen som jag bjuder på. 

Nu ska jag göra mig ordning tills Milo kommer. 
¡chao! (: 






Kommentarer
Postat av: Tessie

Sv; Ja visst är dom!?.. Såg dom i ett litet skrymse under ett bord, kärlek <3
Jag betalade 150:- :)

2013-05-28 @ 23:56:55
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0