SHOPPING OCH TRÄNING

Igår var jag en sväng till gymmet men stannade inte där alls länge, ingenting kändes riktigt bra. 
Gick hem och tog ett bad och gick sedan med Petrus till Köpis för att shoppa lite. Foten värkte som satan men jag tog mig fram och shopping blev det. Fick med mig ett par byxor, 3 tröjor från Ginatricot, en röd NY keps från Carlings som jag verkligen älskar, hade en rosa förr men vet inte vart den har tagit vägen. Inlägg till skorna från Intersport, Duschcremé, linne och ett par pilotbrillor, hårspray från H&M, blekningsmedel  och en hel del från Bolaget och säkert något mer som jag inte riktigt kan komma på nu haha. Men det blev som sagt lite shopping i alla fall, om jag orkar så kanske jag laddar upp en bild senare. 
Efter shoppingturen blev det en promenad hem igen, där Marcus väntade. 
Jag lekte frisör och klippte honom innan han rörde sig vidare och jag gick ut på balkongen och njöt av solen. 
Mot eftermiddagen kom Petrus hem och vi plus Niklas tog en promenad till spåret där vi satte oss i klippan och njöt av solen, promenerade runt osv.. 
Trevlig dag helt enkelt! 


Denna morgon gick jag också iväg till gymmet men denna gång gick det mycket bättre!
Jag var inte där så himla länge men tillräckligt för att minnas att träning utan tvekan är världens bästa drog! 
Tråkigt nog är gymmet stängt imorgon så jag får vänta tills på fredag för nästa sväng, men det känns bra i alla fall. Riktigt bra! Gymmet ligger drygt ca 200 m från mig, är kanske inte det toppmodernaste men duger helt klart för mig. Dessutom har dom en boxningssäck och det är pluspoäng! Får ju bada också och ångbasta så det ska jag ta och göra någon dag. 

Nu måste jag klä på mig och ta en promenad till mamma. 
Hon ska köra mig in till stan för jag har engelska idag, speaking delen av nationella, jeej. Känns lite tveksamt hur det kommer gå men det är bara att hoppas på det bästa! :)

Skriver mer senare, jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera här. 
Allra helst för din skull Klaudia, trots att du skiter fullständigt att uppdatera mig om ditt liv, as! :P haha. 

¡chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0