PURPLE SHOES

Jag har blivit rätt kass på att uppdatera här, men ska försöka att bli bättre. 

Alldeles nyligen så hämtade pappa upp Gottfrid och Peter åkte in till stan. 
Så nu njuter jag av tystnaden och ensamheten. Är det så här en mamma känner sig efter att ha lämnat alla fem ungar på skola och dagis? Tystnaden och lugnet.. Det är som en orgasm i sig! 

Vädret är helt fantastiskt ute och det skulle sitta fint med ett glas vin men jag ska stå emot suget. 
Jag åker ju nämligen till Ibiza om drygt en månad och då blir det partaj i 16 dagar i sträck så. 


Jag har egentligen huuuur mycket bilder som helst som jag har tagit den senaste tiden från olika ögonblick men jag orkar tyvärr inte lägga ut en enda. 

Lägger ut en bild på mina nya löparskor från Adidas i alla fall. 
Purple bitches, PURPLE!!! 



Kommentarer
Postat av: Marlene

Snygg färg på skorna

2013-05-09 @ 08:30:08
URL: http://mallanistheshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0