NYA TRÄNINGSAPPAR

Åh va helt underbart det är när man hittar nya appar till mobilen som man verkligen gillar och som kommer till användning. 
Träningsappar till exempel. Jag har länge haft Daily Workouts appar för mage, ben, rumpa, cardio osv på mobilen, och även om jag tycker dom är hur bra som helst så tröttnar jag lätt. 
Dessutom har jag ingen app för rygg, bröst och höfter. Gissa vad glad jag blev idag när jag hittade nya appar för det som dessutom faktiskt är riktigt bra och enkla, i alla fall de jag har testat. 

Så nu på morgonen har jag kört en hel del appar, vilket har varit ett bra substitut idag när gymmet är stängt. 
Känner mig full med energi med att starta dagen med lite träning. (: 
Alldeles strax ska jag ta en promenad till Köpis för att hämta ut ett paket jag beställt. 
Vädret är inte direkt superfint idag, regnigt och grått men jag kanske är en av de få som verkligen ÄLSKAR att promenera i sådant väder. 

Första bilden är på mina "gamla" appar och andra är på dom nya.
Kan säkert ha funnits hur länge som helst men för mig är dom nya och jag rekommenderar dom till er alla. 
Superbra att du kan välja till och med 3 minuters pass, jag menar vem har inte tid att lägga åtminstone 3 minuter på lite träning och det är något som stortsett alla orkar. ;)

OBS! JAG REKOMMENDERAR BIBELN APPEN OCKSÅ, HAHA! ;) 
Är faktiskt mycket intressant läsning även för tvivlare och bra tidsfördriv. (: 










Kommentarer
Postat av: ~Johanna ♥~

Hej där! Jag är äntligen tillbaka i blogg världen.
Jag bloggade tidigare på: Johannaxxxxx.blogg.se
Men nu har jag skaffat en ny blogg, så kika gärna in där :)

2013-05-09 @ 12:30:47
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0