NY DATOR

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt mig en ny dator! :)
Jag har i över ett år nu använt mig av Marcus laptop, eftersom han har haft två datorer. 
När vårat förhållande tog slut så har han varit snäll och låtit mig använt den i alla fall, men häromdagen blev det något allvarligt fel, operativsystemet verkade ha krashat så jag fick inte igång den. 
Förhoppningsvis går mina bilder att rädda som finns på den och självklart att faktiskt själva datorn går att rädda, men det utgår jag ifrån eftersom Marcus är en datanörd som fixar sånt! ;)

Hursomhelst så körde mamma iväg mig till Elgiganten efter jag tagit en morgonpromenad med Gottfrid och grannen i spåret. 
Jag passade också på, när Petrus passade Gottfrid så jag var "barnfri" i några minuter att köpa mig ett par nya rosa foppa-tofflor. Dom är fula men så jävla underbart sköna så det är ett måste att äga ett par. Så då fick Marcus även tillbaka sina alldeles för stora blåa haha. 
Sprang in en sväng på Stadium med och köpte ett par nya lila löparskor och en lila basketboll.  Färger!!! LOVE IT!

Kan informera att jag bara suttit vid min nya dator runt en timme men jag älskar den redan!
Kan till och med erkänna att jag som har ENORMA svårigheter med förändringar faktiskt gillar Windows 8 och windows 8 är VERKLIGEN en förändring. 


Så idag, trots att farmors begravning är, som jag inte var iväg på för jag kände att jag inte skulle klara av det, så mår jag faktiskt väldigt bra! (: 
Nya fina och nödvändiga saker, sköna promenader och sol. 
Vad mer kan man begära? 

Slänger ut lite bilder senare. 
Nu ska jag ut på en promenad till Tempo för att handla hem lite saker. 
Det lutar åt att jag gör min berömda köttfärssås som jag äter när jag är sjuk eller är på väg att bli det för jag har ont i halsen och känner mig lite hängig. 

Skriver mer senare, från min absolut egna och underbara nya dator. 
¡chao! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0