NATIONAL TEST

Min hjärna är som degig gelé denna afton.
Jag klev upp strax efter kl 5 imorse och har varit i skolan och gjort nationella i engelska. Kom till skolan runt åtta tiden och åkte inte därifrån förrän runt kl 15. Jag hade ingen direkt rast, hade en lunch på en kvart för det drog ut på tiden, så det var bara engelska heeeela tiden. 
Som om inte det vore nog så har jag prov i engelska imorgon, på Pingstafton, en lördag kl 8.30. Varför?!!! Äh, jag vet ju varför.. För att jag är ett pucko som skjuter upp allt tills sista sekunden, that's why och det ska jag verkligen tänka på när jag kliver upp astidigt imorgon bitti. 

Blev hämtad i alla fall från skolan av mamma och Viktor. 
Vi åkte till Hemlingby Köpcentrum och jag köpte en ny grill, trots att jag inte skulle men den kostade bara 99:- så hur kunde jag låta bli liksom? Den var jag in på Stadium och köpte två nya sportbhar, en vit och en korallfärgad. 

Kom hem, drack en efterlängtad shake eftersom jag inte hade ätit något sen frukost. 
Innan jag tog ett bad så ställde jag mig på vågen och den visade några kilo mindre så det gjorde mig glad. (: 

Nu ska jag fortsätta plugga till provet, 
ville bara ge er lite update! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0