MYSDAG I SOLEN

Igår hade jag det riktigt trevligt med Petrus och våra två grannar. 
Det var egentligen meningen att Tessie skulle ha kommit och därför hade jag köpt hem en massa kött. 
Så då fick det bli att bjuda grannarna istället och trevligt var även det! :) 
Vi drack även en hel del vin och drinkar och kul hade vi. 

Idag har jag varit iväg till Köpis med Petrus och shoppat en del från IKEA och hämtat ut ett paket från Stadium. 
Nyss kom vi in efter att ha varit i skogen och grillat korv. 

Kort och enkelt, så har det varit en mycket trevlig dag ute i solen. :)


Dropbox strular för mig så kan tyvärr inte lägga ut bild för tillfället, men lägger ut sen när det funkar igen. 
Nu blir det att kika på lite serier, tja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0