FISKE ÄR BRA FÖR SJÄLEN

Är jag dömd till att inte uppdatera här i bloggen? För varje gång jag skriver så råkar jag radera inläggen. GAAH! 
Nåväl.. 

Igår kom Marcus hit och hämtade upp mig och Gottfrid. 
Vi åkte iväg till ett ställe här i Valbo och fiskade en liten stund. 
Jag testade min nya jigg som en fisk var och naffsade på typ direkt, tyvärr så släppte den rackarn men en stund senare fick Marcus den sötaste gädda jag har sett. Vi släppte i den i vattnet igen. 
Marcus visade även prov på manlighet då han klädde av sig till kalsonger och gick i det äckliga vattnet för att rädda min jigg som fastnat i ett träd som låg i vattnet. Min hjälte! (:

Efter den lilla fisketuren åkte vi in till stan för Marcus skulle besikta bilen. När bilen var besiktad så åkte vi hem till honom så jag fick se hans lägenhet för första gången. Jag fick lite panik när jag klev in, eftersom den var en aning liten och rätt så stökig så jag kunde inte sitta ner med ro så istället började jag städa. Så nu jäklar Marcus om du inte fortsätter!

Innan han släppte av mig och Gottfrid hemma så tog vi en liten biltur något jag verkligen älskar, att åka bil är lugnande för min själ. 
Blev en sväng till Jysk där jag köpte min efterlängtade solstol som jag har trånat efter bra länge.


Idag är en mycket speciell dag för idag ska jag ÄNTLIGEN få äta riktigt mat efter att ha levt på Slanka i ungefär 17-18 dagar. Jag ska beställa en sallad från GDG pizzerian och jag längtar så galet till det! (: 
Har ju dock gått ner över 10 kg under denna Slanka period så även om det har varit jobbigt de sista dagarna så har det lätt varit värt det. (: 

Nä nu är det nog dags att bege sig ut på en morgonpromenad med Gottfrid. 
Fast han ligger och sover så kanske blir senare haha. 

¡chao! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0