BUBBLEGUM PINK

Några dagar sedan uppdatering nu har jag märkt. 
Men mina dagar har sett rätt lika ut med andra ord så har jag klivit upp tidigt och begett mig till gymmet. Vissa dagar har gått bättre än andra men jag har kommit iväg i alla fall. 
Varit en hel del shopping också. Lite nya kläder, besök på IKEA och köpt en del till hemmet bland annat än klädhängare som ska stå i sovrummet så kanske förhoppningsvis alla mina kläder får plats. 

Idag klev jag upp klockan 5 på morgonen och började plugga. 
Runt halv åtta tog jag en promenad till Gymmet, Peter följde med denna gång. 
Sen en promenad hem, hoppade in i duschen och fortsatte plugga. 
Runt 12 hämtade mamma upp mig och körde mig till skolan, hade den muntliga delen av nationella i engelskan, gick helt ok. 

Efteråt så hämtade mamma och Viktor upp mig. Blev en sväng till Willys, handlade hem lite smått trots att jag inte ska äta det, är man shopaholic eller vad? 
In en sväng till Plantagen och köpte en vit keramikvas som var nedsatt till halva priset och rosa rosor. 
Vi åkte till Hemlingby och kikade en sväng sen tvättade vi bilen innan vi åkte hem till Valbo. 

Jessica kom ner nästan på en gång, sen var jag iväg på en promenad med Niklas till Köpis för att hämta ut ett paket från Ellos. Jag minns inte ens vad jag har beställt för att vara ärlig, så nu ska jag lugna ner shoppingbegäret igen, jag åker ju trots allt utomlands om mindre än en månad, behöver ju fickpengar!

Peter jobbar så resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. 
Kanske kika på serier och ha det bra. 

Där har ni lite update från mig. 
¡chao!

Bjuder på en bild från min nya vas och älskade rosa rosor! (: 






Kommentarer
Postat av: Tessie

Fin vas med vackra blommor! :)

2013-05-15 @ 21:52:20
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0