VÅRKÄNSLOR

Förlåt att jag varit så dålig på att blogga under den senaste tiden men som ni nog förstått av tidigare inlägg så har jag inte varit direkt på topp. 
Idag har jag däremot haft en riktigt mysig dag. 
Pappa hämtade upp mig och Gottfrid och släppte av mig vid skolan. 
Jag har haft en bokredovisningen i engelskan som gick jättebra. Jag har lunchat med Peter och snackat en massa med några trevliga tjejer jag träffade i skolan. 
Pappa körde hem mig igen men behöll Gottfrid och även om det känns lite tomt här hemma utan både Gottfrid och M så är det helt underbart! 
Solen har lyst ute och även om det har blåst som en orkan så har den gett mig en himla energi och glädje, något som varit väldigt välbehövt.

Nu väntar jag på att Peter ska komma förbi. 
Vi ska dricka lite vin och bara umgås. Han och jag. Ska bli riktigt kul. 
Börja vänja mig med att bo själv nu och vet ni vad? Det börjar kännas fantastiskt! (: 



Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

oh va skönt att höra. Det ÄR fantastiskt att bo själv också. No rules!!! ha det så trevligt ikväll

2013-03-08 @ 20:51:05
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: anna

härligt att du trivs!

2013-03-09 @ 09:19:15
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Johan h

Eftersom de tar sån tid för dig att komma och hälsa på mig kanske jag ska ta ett extra dygn i Gävle när jag åker upp och hälsar på familjen.. Kan ta med lite skumpa och sånt och sova en natt hos dig ;)
Hur låter de?

2013-03-26 @ 02:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0