PRETTY LITTLE LIARS

Denna helg har bestått utav att jag har suttit bänkad framför teven och kikat på Pretty Little Liars
Har precis kollat klart på sista avsnittet av säsong två och känner att jag har lite svårt att sova. Den serien är fanimej läskig! :p
Förutom det så blev det vinkväll med Jessica framför Melodifestivalen. Inte direkt den låt som vann som jag ville. MEN efter att ha sett Robins glädje och chock så blev jag glad över att just han vann, och när han sjöng efter han vunnit så var låten helt underbar! Han sjöng med sådan känsla och inlevelse, gör han det i Eurovision så har Sverige en chans att hamna i toppen :)

Nu ska jag kika på någon komedi, samt ta ytterligare en ipren. Har mensvärk från helvetet, som vägrar att avta. 

Godnatt på er, lovar att blogga lite flitigare till veckan. 



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh kärlek till den serien!

2013-03-14 @ 10:04:47
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0