NEGERBOXARE PÅ MUSÉET

Idag efter jag hade varit i skolan så gick jag och Peter till Länsmuséet som finns i Gävle för att fördriva tiden. 
Jag kan faktiskt erkänna att jag enbart varit där en gång tidigare med skolan och det var flera år sedan. 
Hur som helst så gick vi dit, och var där i nästan två timmar och jag känner att jag kunde ha stannat flera timmar till. 
Det finns faktiskt otroligt mycket att se där, allra helst alla vackra och intressanta målningar. 
Dessutom så är det fri entré så tycker verkligen att alla Gävlebor och alla som besöker Gävle borde ta sig en sväng dit lite oftare och ta del av vår historia! (: 
Ni kan ju alltid också kolla upp i eran egen hemstad om ni har något trevlig museum som har fri entré, det är ett utmärkt och billigt sätt att fördriva tid på. 

Egentligen är det kameraförbud men när jag såg denna skulptur så var jag ju bara tvungen att ta ett kort, givetvis utan blixt. 




Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack så mycket! :)) Jag gick en makeup-utbildning för två år sedan, så där lärde jag mig det mesta. Innan kunde jag verkligen ingenting :P Men har utvecklats en del nu efter också.

2013-03-20 @ 16:56:21
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0