NATTBAK

Klockan är snart tre på natten och här ligger jag, klarvaken. 
Jag fick galet sug efter choklad så jag slängde ihop en kladdkaka som står i ugnen just nu.. Nattbak i all dess charm. Kanske inte så vidare sunt men ibland så får man ge efter sitt sug, allra helst när saknaden efter kärleken är stark. 
Så nu blir det strax kladdkaka, en massa mys med Gottfrid och fler avsnitt av SATC. 
Inne på säsong fyra nu. 

Nu måste jag ta ut kladdisen så den är så där härligt kladdig i mitten. 
Värsta jag vet är kladdkakor som inte är kladdiga. Om en kladdkaka inte är kladdig så har den inte rätten till sitt namn. Då är det helt enkelt en tråkig chokladkaka. 

Nattens visa ord. 
Önskar er alla en godnatt sömn. Hoppas jag tids nog får det också. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0