NÅGOT SOM JAG BRINNER FÖR

Nu har dagen kommit då det är dags att skriva om sista ämnet på listan och sist ut är: Något som jag brinner för. 


Detta är ett svårt ämne.. 
Det jag brinner för? hm... Ja det är väl det jag drömmer om? 
Jag brinner för mordgåtor, för brott&straff.
Jag brinner för min kristna tro. 
Jag brinner för att se till att Sverige INTE blir ett islamistiskt land, vilket gör ju så klart att jag brinner för en hel del politiska frågor. 
Jag brinner för att nå framgång. 
Jag brinner för att lära mig nya saker samt även lära ut det jag kan. 
Jag brinner för så mycket att det blir svårt för mig att inte brinna upp haha. 

Men det är lite i alla fall. 
Började skriva detta igår men publicerade det aldrig för tänkte att jag skulle skriva lite bättre men äh, nu får det helt enkelt räcka med detta! :b
Då var listan klar då, 10 ämnen har jag betat av..
Nu funderar jag om jag ska köra 10 andra saker under tio dagar. Alltid kul att veta vad man ska skriva om, blir lite bättre att man faktiskt har något att blogga om.
Funderar på att ta en lista med 10 fina minnen jag har. Det skulle väl kunna funka? (: 





Kommentarer
Postat av: Sanne

Titta gärna in på min blogg och lämna en kommentar angående min nya design :)

2013-03-27 @ 19:12:27
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0