MINA RÄDSLOR

Jag kan inte riktigt förstå att jag faktiskt hittills lyckas följa denna lista. 
Nu är det dags för nästa ämne: Mina rädslor.

Jag har så mycket rädslor så det skulle kunna bli en roman,med uppföljare.. 
Men ska försöka sammanfatta det. 

Jag är rädd för stort sett allting som kan vara farligt. Med andra ord nästan allt. 
När jag menar att jag är rädd för allting som KAN vara farligt så menar jag det verkligen. 
Jag är livrädd för att flyga för tänker på alla risker, jag är rädd för att simma så långt ut i havet så jag inte längre bottnar. Jag är rädd för getingar och andra kryp som kan vara giftiga och ge en allergiskreaktion. 

Detta grundar sig i min rädsla att dö. Jag är livrädd för att dö. 
Mycket beror min rädsla på döden för att jag är livrädd att inte hinna med allt jag vill i livet. 
Jag är livrädd att inte kunna uppnå mina drömmar som jag skrev i ett tidigare inlägg. 
Även om jag tycker självmord är det mest idiotiska en person kan göra, så kan jag inte låta bli att något sätt beundra dessa människor ändå. Jag vet att detta låter helt sjukt, MEN jag önskar bara biten att jag inte skulle vara rädd att möta döden. 

Jag är rädd för att mista de människor jag älskar. 
Vem är egentligen inte det?!

Jag har också rädslor med hur världen håller på att bli, eller för att vara mer specifik hur Sverige håller på att bli. 
Men den rädslan skulle ta en evighet att beskriva så avslutar här istället. 

Jag önskar dock att jag kunde övervinna varenda rädsla jag har. Vilket jag även successivt försöker med. 

Vad är ni rädda för? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0