MAMMAGRIS

Veckan har fått en lugn start. 
M kom förbi. Jag bjöd på mat, kyckling i kokosmjöl o gröncurry. Vi har kikat på Walking Dead och Matrix
Han gick precis hem till sina föräldrar. 
Erbjöd honom att sova här för jag trodde han skulle upp tidigt men han ville hem så mamsen inte skulle oroa sig. 
Så kan det vara. Jag skulle aldrig klara av att bo hemma igen om den innebar att min mamma skulle vara sjukligt kontrollerande vart jag höll hus hela tiden. Tur nog så är vi alla olika, vissa står ut med sånt larv. 

Nu ska jag sova. 
Imorgon ska jag försöka med en rejäl storstädning här hemma. 
Längtar tills M kommer och hämtar alla sina prylar så jag ÄNTLIGEN kan få det som jag vill här hemma, även om det bara är för ett litet tag innan jag flyttar. 

Godnatt! 




Kommentarer
Postat av: Matilda Wikblom

har nyss flyttat hem eftersom jag hoppat av skolan, ganska så jobbigt att bo hemma men ska nog flytta till hösten så :)

Svar: Hade jag haft möjligheten och orkat stått ut med min mamma så hade jag inte haft några problem med att bo hemma också. Tyvärr så har jag inte bott hemma sedan jag var 16år av just den anledningen att jag och min mamma inte går så bra ihop. Så om du har bra föräldrar som du står ut med, NJUT haha! :)
Bellaaa

2013-03-15 @ 15:05:24
URL: http://fashionsafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0