LITE KORT OM MIG

Först ut på listan är: Lite kort om mig. 
Jag är rätt så dålig på att beskriva mig själv men jag ska göra ett tappert försök.
Egentligen skulle jag bara kunna kopiera texten som är till vänster på min blogg där det står en hel del om mig, men ska försöka fylla på det. 

Jag är döpt till Isabelle men stortsett alla kallar mig för Bella. 
Jag bor just nu i Valbo som ligger ca 1 mil utanför Gävle. Jag flyttade hit för ett år sedan med min dåvarande pojkvän. 
Vi har nyligen flyttat isär så nu funderar jag på att ta mina saker och röra mig vidare till någon ny spännande stad. 
Valbo är inte riktigt min grej och flyttade helt och hållet hit enbart för att mitt ex ville bo här. En uppoffring för att få vårat förhållande att fungera helt enkelt. 
Nu är jag alltså nybliven singel, något som känns konstigt, skumt men samtidigt så jäkla bra! 
Jag har en vovve som heter Gottfrid som är mitt allt! Han må vara krävande på alla sätt, men jag älskar honom mest av allt i denna värld! 
Jag har förtillfället inte någon speciell kontakt med min familj men jag har i alla fall två systrar och tre bröder. 
Jag var 12 år när min lillebror kom till världen och jag blev då storasyster, innan var jag yngst. 
Jag har tre systersöner. Två underbara killar som heter Josef och Johannes som är min äldsta syster Dianas barn. Josef som är äldst är också min Gudson. Dessa grabbar älskar jag så galet mycket! 

Jag älskar att resa och försöker åka utomlands minst en gång om året. 
Mitt absoluta favorit resemål just nu är Ibiza. 
Ibiza har enligt mig ALLT. Man får partyt, sol&bad och man får kultur&historia. 
Första gången jag reste till Ibiza var jag väldigt skeptisk och var nära på att inte följa med på resan, men det gjorde jag i alla fall och tacksam är jag för det! Jag har varit i Ibiza nu 3 gånger under de senaste två åren och i juni åker jag dit för fjärde gången! ;)
Ibiza är helt klart min favoritplats här i världen, då jag verkligen kan vara mig själv fullt ut. Jag är självsäker och mår toppen när jag är där! 

Jag ska utbilda mig till kriminolog, då jag brinner för att jobba med allt som har med brott att göra, allra helst mord! 
Jag är helt tokigt faschinerad i seriemördare och därför vill jag även flytta till USA. 
Min dröm är att jobba för FBI eller liknande. 

USA är för övrigt mitt drömland. 
Jag älskar USA. Jag älskar deras stolthet, älskar att du har möjligheten till att uppfylla dina drömmar där. 
Jag har också, så länge kan jag minnas alltid känt att jag kommer gifta mig med en lång stillig amerikan, så vi får väl hoppas på att det blir så ;)

Öhm ja.. Det var väl litegrann om mig. 
Är det något specifikt ni vill veta så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag så gott jag kan! (: 






Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

jätte intresseant skrivet!! du verkar vara en riktig pärla du, hihi

2013-03-15 @ 19:55:34
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Christine&Paris

Haha, när jag var yngre ville jag också jobba för FBI! Blidde aldrig så ;)

2013-03-15 @ 22:11:17
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: snie.blogg.se

Gottfrid vilket sött namn! Vad är det för ras?

2013-03-16 @ 08:22:40
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Helen

Kul att få veta lite mer!
Sen känner jag samma sak som dig för USA! Älskar de landet!

2013-03-16 @ 09:40:29
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0