HELVETETS BAKSMÄLLA

Det blev inget bloggande för mig igår. Jag var så himla bakis efter torsdagens bravader med Peter och grannarna. 
6 liter vin flödade här hemma.. Däckade runt sju på morgonen, vaknade av att pappa knackade på dörren då han försökt ringt mig flera gånger. 
Han hämtade Gottfrid och jag gick och la mig igen, sov till strax efter 15-tiden.. 
Jag spydde, så bakis var jag... Hemskt! 
Marcus, riddare som han är, kom med pizza åt mig vid 20-tiden. Kikade på film och vid ca 23 gick han hem och jag somnade om igen. 

Jag ska verkligen börja ta det lugnt när jag dricker, allra helst när jag inte hade ätit något på hela dagen. 
Peter lagade mat här hemma men det blev aldrig så att vi åt något haha. 
Nu dröjer det allt innan det blir något vin i denna kropp. 


Petrus, the masterchef! ;)




Kommentarer
Postat av: Mikxki

Lite läbbig bild :P

Svar: haha ja visst är den, allra helst teven bakom också :P
Bellaaa

2013-03-24 @ 06:01:01
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0