HÄRLIGA VÅRKÄNSLOR

Helt underbart väder även idag! :D
Har precis kommit in från en promenad med Gottfrid. Vi gick till hundgården så han fick springa av sig medans jag njöt av solen. Vi kastade pinnar och jag borstade honom med furminatorn. Typ 1 kg hår försvann haha. 
När vi gick hem såg jag att två flygplan flygit kors förbi varandra vilket hade gjort att det blivit ett kors precis ovanför mitt hus. Himla fint men tog inte något kort. Kanske borde ta och tacka och be för denna dag! (:

Är det inte helt otroligt vad lite sol kan göra med humöret?!
Det är så synd att jag just nu har rätt så ont annars hade jag tagit mig en långpromenad på minst en mil. 
Men det går ju mot ljusare tider så, fler dagar som denna ska man väl ändå få! (: 

Idag ska jag ta och städa klart. 
En storstädning kräver mer än vad man tror så det blev en hel del kvar från gårdagen men förhoppningsvis blir jag klar idag. 
Har lite beslutångest om jag ska sätta upp vissa saker på väggarna, som hyllor och liknande när jag inte kommer bo kvar här efter sommaren. Tavlorna borde jag ju i alla fall sätta upp. 

Nä nu ska jag äta lite brunch. 
Hoppas ni alla får en super härlig dag! ♥



Kommentarer
Postat av: hanniis

Ååh, söt hund!

2013-03-20 @ 13:33:14
URL: http://hanniiiboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0