HÄRLIGA UNDERBARA SOL

Oj vilken dag detta har varit! 
Vaknade tidigt. Jag gjorde mig ordning och så åkte jag och Petrus in till stan då han har sovit här. 
Först tog vi oss en sväng förbi Lido där vi käkade frukost innan vi begav oss vidare till skolan. 
Efter skolan tog vi bussen tillbaka till Valbo och förbi Köpis en sväng. 
Där blev det först en tur in på IKEA där jag köpte lite smått med mitt presentkort som jag fick i julas. Det blev bland annat en bordslampa som jag ska ha i sovrummet, tar lite bilder senare kanske! (: 
Efter Ikea så begav vi oss in i själva köpis där Petrus tvingade in mig på lite klädaffärer. 
Sist blev det apoteket så jag kunde hämta ut lite medicin innan vi tog en promenad i det vackra solskenet med en varsin piggelin hemåt mot mig. 
Vi satte oss på balkongen en stund och njöt av det underbara vädret innan vi hoppade på bussen in på ett ärende som verkligen drog ut på tiden. 
När det ÄNTLIGEN var klart så hoppade vi på bussen hemåt igen, tog en sväng in på Tempo där vi handlade lite mat och jag köpte även med mig lite tulpaner! (: 

Nu är mina fötter helt slut efter alla promenader. 
Så nu blir det att vila någon minut innan jag ska börja plocka lite här hemma. 
Petrus ska sova här inatt igen vilket känns toppen!
Så härligt med besök, allra helst när Gottfrid inte är hemma. 

Sen... Vilket helt fantastiskt väder vi har haft det idag, känns helt underbart!!!


Hadegött! (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0