EN HEMLIGHET

Eftersom jag inte bloggade något igår så hann jag inte skriva något från listan, så kanske tar både åttonde och nionde ämnena idag. Men först ut är i alla fall: En hemlighet. 


Hm... 
Sanningen är den att jag inte är så sugen på att berätta en hemlighet för då är det ju inte någon hemlighet längre. 
Hemligheter är menade för att bevara hemliga och inte sprida dem så alla kan ta del utav dem. 

Så tyvärr så får ni ingen hemlighet ur mig. 
Men för att inte vara så tråkig så ska jag berätta några småsaker som kanske inte så många vet om mig. 

• Jag heter Ingrid i mellannamn, efter min gammelmoster och Elisabeth efter min mamma. 
Något som inte alltid varit så kul när jag varit på hälsocentraler och de först ropar upp Ingrid, sen Elisabeth för att sist ropa upp Isabelle.. 
• Jag är otroligt envis och kan sällan erkänna att jag har fel. 
• Jag vill byta efternamn till min mormors barndomsnamn, Wadelius. 
• Jag kan lätt börja dagdrömma och fly från verkligheten. 
Ser jag till exempel flera avsnitt på en serie i rad så kan jag börja fantisera om att vara med i den. ;p


Ja där har ni några saker om mig som inte så många vet. 
Hoppas det var något slags plåster på såren. ;)



Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Supersöööt blogg ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2013-03-24 @ 09:10:24
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Postat av: Ebba Molin

SV: Ja dom är himla fina och speciella!

2013-03-24 @ 10:11:30
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg :)

kolla gärna in min blogg om mode! puss

2013-03-24 @ 16:23:41
URL: http://granath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0