DETTA LÄNGTAR JAG EFTER

Listan rullar på, dags för femte ämnet: Detta längtar jag efter. 


Något jag verkligen längtar efter nu är sol och värme! 
Allra helst när jag tittar ut genom fönstret och ser hur snön faller igen. När ska det ta slut?! 
Jag längtar efter rosévin med vänner på mysiga uteserveringar. Jag längtar efter äventyr. 
Jag längtar så otroligt tills det är dags för mig, Marco och Petrus att packa våra väskor och bege oss till Ibiza.
Det ska bli helt fantastiskt!

Jag kan inte komma på så mycket som jag längtar tills just nu faktiskt, då jag är rätt förrvirrad med allt som händer i mitt liv just nu.
 
Men ja, jag längtar också tills jag är helt färdigutbildad och har ett bra betalt jobb som jag trivs med. 
Jag längtar till den tiden då allt bara kommer flyta på för mig, utan några större hinder. 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Nog för att jag gillar snön och vintern, men lite sol och värme hade inte suttit helt fel nu :)

sv: Inte? Ge det en chans, man vet aldrig, Glee kan vara undantaget. Så var det för mig iaf, gillar inte heller musikaler annars. Men då tycker jag att i Glee så brister de oftast inte ut i sång bara sådär, utan det är lite mer 'planerat' :)

2013-03-20 @ 17:04:44
URL: http://imaunicorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0