BETYDELSEN/ANLEDNINGEN TILL MITT BLOGGNAMN

Dags för andra ämnet från listan: Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn.

Min absolut första blogg som jag bloggade väldigt flitigt i hette Bellaaadeluxe.blogg.se
Jag har skrivit väldigt mycket där och ångrar vissa gånger att jag inte längre bloggar där. 
Efter Bellaaadeluxe så testade jag på olika bloggsidor med olika namn innan jag beslöt mig för att återgå till blogg.se. Vilket då betydde att jag behövde klura ut ett nytt bloggnamn. 
Jag älskar ju Spanien som jag nog har nämnt haha, och eftersom jag ändå höll på att läsa spanska så kände jag att Labella lät bra på tungan och passade mig bra, dock så är jag alltid lite extra så det var ju klart att jag skulle ha två extra a:n, i Bellaaa även denna gång.. 
Så voila så föddes http://Labellaaa.blogg.se 
Jag trivs med mitt bloggnamn och trots att jag har haft flera stunder av bloggbrist så trivs jag med min blogg. 

Sen så hoppas jag ju att något av allt jag skriver intresserar er, mina vänner och er som bara slumpmässigt hittar hit! ;) 


Om ni är sugen på att veta mer om mig så är det bara att ställa en fråga i kommentarsfältet. (: 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra namn tycker jag ;)

Svar: Tack! :)
Bellaaa

2013-03-16 @ 15:43:44
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0